poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Ważne!

Witam wszystkich.Mam do was prośbę.Ci którzy czytają te opowiadanie i nie jest im one obojętne niech zostawią pod tym postem komentarz.To nic nie kosztuje ale wiele dla mnie znaczy.Chcę wiedzieć czy jest dla kogo pisać te opowiadanie.Odwiedzin jest całkiem sporo więc martwi mnie niewielka ilość komentarzy.Pragnę podziękować również tym osobom które komentują każdy nowy rozdział.To dla mnie wielka zachęta do pisania.Więc ci którzy czytają a nie komentuję proszę by zostawili po sobie ślad:) /Lusia<3

20 komentarzy:

  1. No skoro tak ładnie prosisz, to proszę oto koment to tego posta. Sorki za brak komentów, ale już od bardzo długiego czasu muszę wyszukiwać ciupkę czasu na czytanie, a na komenty to już całkowicie brak. Więc wiadomość dla Ciebie, że czekam na ciąg dalszy tej interesującej historii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze wrażenie po zobaczeniu tytułu tego posta było : "Tylko nie zawieszaj... Tylko nie zawieszaj!". Czytając resztę odetchnęłam z ulgą, choć nadal się boję, że wywiniesz nam taki numer. Jeśli tak zrobisz to przysięgam, że cię rozszarpię :) Mam nadzieję, że pojawi się jeszcze duuuużo komentarzy, bo dla wiadomości niektórych jest takie coś jak anonim. Warto skorzystać! Z niecierpliwością czekam na następną nocię, bo strasznie ciekawi mnie ciąg dalszy ;)
    Pozdrawiam, komentuje Sumire :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja leniowość jest silniejsza i nie chce mi sie pisać komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetnego bloga. Wszystkie rozdziały przeczytałam w 1 dzień :-P ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy NEXT NARUHINA rządzi !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi zależy bardzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też zależy ! Nie wiem trzemu pytasz grrrr... A wg to kiedy następna notka ?

    OdpowiedzUsuń
  8. śemka czytam i podoba mi się sorki że nie komentuje ale jestem totalnym analfabetom :) pozdrówka życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłam to opowiadanie niedawno (jak widać ;p), jednak potwornie mi zależy na poznaniu kontynuacji!! Dopisz mnie do grona swoich fanów my darling~
    ^____^

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno to opowiadanie jest świetne! Uwierz czytałam wiele a to jest jedno z lepszych.. uwielbiam twoją kreacje charakterów postaci oraz dialogi po prostu mistrzowskie! Sprawiłaś, że mimo iż wróciłam z pracy o 12 siedzę tutaj do 2 nad ranem by dokończyć rozdziały heh musisz pisać je dalej ja po prostu MUSZĘ wiedzieć co będzie dalej:D Nie komentowałam każdego osobno po to bez sensu ale każdy następny z pewnością nie zostanie pominięty moją opinią:D Mam nadzieję, że nie każesz mi długo czekać na tym narkotykowym głodzie poproszę o kolejny listopad;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twoje opowiadanie i czekam oczywiście na więcej notek....


    A.W.
    PS. życzę weny..

    OdpowiedzUsuń
  12. O właśnie zapomniałam wczoraj zapytać kiedy ukaże się kolejna notka?:D Czekam czekam i czekam...;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. przeczytałam całego bloga w dwa wieczory. Jest świetny! Nie myśl żeby przestać pisać! Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie biorę się za pisanie notki,najpóźniej wstawię o 23 ,mam nadzieję ,że poczekacie do tej godziny:) /Lusia<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, że tak późno ^^ Bardzo lubie Twojego bloga, więc nie waż mi się go zawieszać! Jasne!? No! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej,
    może trochę po czasie, ale ja tutaj zaglądam i czytam, niestety mam teraz kilka ważnych spraw na głowie i dlatego nie komentuję na bieżąco.... ale jestem, mnie się tak łatwo nie da pozbyć....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam i chce więcej ... tak wiem notka stara ..... ale też stwierdziłam napisze komentarz..

    OdpowiedzUsuń
  18. Robisz świetną robotę, oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń